czwartek, 27 sierpnia 2015

7.

Kakaowy pudding nadziany truskawkami  dżemem figowym i jagodami

Składniki na 1 porcję:
  • 2 łyżki kaka rozpuszczalnego (lub gorzkiego zmieszanego z cukrem)
  • 1,5 szklanki mleka (ja użyłam krowiego)
  • kilka truskawek
  • 4 łyżki kaszy manny
  • dżem figowy
  • garść jagód
Przepis:
     Szklankę mleka doprowadzić do wrzenia. W 0,5 szklanki mleka wymieszać mannę i kakao. Wlać mieszankę do gotującego się mleka i zmniejszyć ogień. Ciągle mieszając gotować kaszę do zgęstnienia. Rozdzielić masę na 2 części. Pół wlać do foremki. Truskawki pociąć na plasterki i umieścić na masie w foremce. Zalać drugą częścią masy i ponownie ułożyć warstwę truskawek. Zostawić do ostygnięcia i umieścić w lodówce na całą noc. Rano wyłożyć masę na talerzy i podawać z dodatkami.


4 komentarze:

  1. Ale super podejście! Mnie często brakuje takie czystego szczęścia i wiary w dobre jutro... A śniadanko super wygląda i tak samo smakuje!

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też długo zajęło, zanim się przekonałam, że każdy dzień jest wartościowy. Miałam niezły bałagan w życiu i to chyba on nauczył mnie cieszyć się z każdego drobiazgu. Mam nadzieję, że tobie też się to uda, bez wywracania życia do góry nogami ^^

      Usuń
  2. Pomysłowa, czy tylko ja nie jadlam takiego puddingu>

    OdpowiedzUsuń