niedziela, 23 sierpnia 2015

4.

Orientalny kurczak z masłem orzechowym, makaronem ryżowym, nektarynką i sezamem

Składniki na 3 porcje:
  • 450-500 g piersi kurczaka
  • 200 g makaronu ryżowego
  • 3 duże brzoskwinie/nektarynki
  • 3 łyżki masła orzechowego
  • 3 łyżeczki miodu
  • sos sojowy
  • łyżeczka cynamonu
  • sezam/dowolne orzechy
  • sól
Przepis:
     Pierś kurczaka i brzoskwinie potnij w kostkę. Przygotuj makaron ryżowy. Podsmaż kurczaka do zarumienienia, po czym dodaj brzoskwinie i smaż, aż owoce zmiękną. Przygotuj sos: w odrobinie wody rozpuść masło orzechowe z sosem sojowym. Do powstałej mieszanki dodaj cynamon i miód, mieszaj do uzyskania jednolitej konsystencji. Dodaj sos do kurczaka. Wymieszaj. Makaron potnij na mniejsze kawałki i wymieszaj z kurczakiem, posól. Przełóż danie do miseczek i posyp sezamem.


5 komentarzy:

  1. Już wiem, co dziś jem na obiad! Naprawdę! :D

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz zauważyłam, House w tle? :P
    A psiak cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten piesek.. Kundelek czy rasowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pekińczyk ^^ Już jednego miałam i urzekł mnie, dlatego teraz też się na niego zdecydowałam.

      Usuń