środa, 26 sierpnia 2015

5.

Mrożony mus bananowo-cynamonowo-karmelowy z malinami i płatkami kukurydzianymi

Składniki na 1 porcję:
  • 3 banany
  • 0,5 łyżeczki cynamonu
  • sos karmelowy/toffi/rozpuszczone karmelki
  • płatki kukurydziane
  • ulubione drobne owoce
  • lód
Przepis:
     Banany tniemy na plasterki. Wkładamy do zamrażarki na 1 h. Po tym czasie kruszymy 6 kostek lodu i dodajemy do nich banany, cynamon, sos. Blendujemy. Następnie przekładamy do dużej miski i miksujemy na najwyższych obrotach przez krótką chwilę, po czym mieszankę umieszczamy z powrotem w zamrażarce na 10 min. Podajemy z płatkami i owockami- u mnie śliczne malinki.




3 komentarze:

  1. Z tego co widzę to rzeczywiście super tekstura! Wypróbuję na kolację, tylko zamiast sosu (bo nie mam) dam resztkę daktyli :D I nie pamiętam, czy już chwaliłam czy nie, ale ten kurczak z masłem orzechowym to była BAJKA, na pewno będzie częstym gościem :3 Miłego, spokojnego dnia :)

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają ci się moje przepisy. Uwielbiam eksperymentować w kuchni, a jeszcze bardziej uwielbiam tymi eksperymentami zadowalać ludzi. Miłego dnia- nawzajem ^^

      Usuń
  2. Mniam! Ten mus wygląda super. Nigdy takiego nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń