niedziela, 3 stycznia 2016

49.

Czyli czekolada Choq splasch z kremem orzechowym od Milki
7/10




Wszystko zapowiadało się pięknie, mleczna czekolada od fioletowej krowy, świetny, oryginalny kształt i ten zapach po otworzeniu opakowania!
Wszystko było by wspaniale, gdyby nie jeden drobny szczegół-nadzienie. Spodziewałam się płynnego, orzechowego, aromatycznego smaku, a tu tylko odrobina czegoś o orzechowym po-smaku.
 Zawiodłam się. Co prawda czekolada otaczająca nadzienie była cudowna (bo to Milka mleczna, więc jakby mogło być inaczej!) i to właśnie ona nadrobiła w punktach.
Czy kupię ponownie? Raczej nie...

4 komentarze:

  1. Wygląda ekstra, szkoda, że nadzienie rozczarowuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie sama milka w sobie jest okropna, plastikowa i zdecydowanie za sztuczna. Tej jeszcze nie jadłam, ale jak widzę są strasznie podzielone opinie co do niej. Mam ją u siebie, ale jeszcze nie otwierałam. Ten sam wariant smakowy mam też od Cadbury i chyba zrobię porównanie ;)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy musi sam ocenić, czy mu smakuje, czy nie, dla jednych będzie za słodka, dla drugich w sam raz, a trzeci powie, że w ogóle nie czuje czekolady ;)

      Usuń