sobota, 23 stycznia 2016

62.

KitKat chyunky z masłem orzechowym
8/10



 
Jeśli mam być szczera, to za szczególnie nie jestem fanką KitKata, ale kiedy zopbaczyłam tą jego odsłonę, nie mogłam się powstrzymać i musiałam go kupić, bo bezsprzecznie jestem fanką masła orzechowego :)
Okazało się, że jak dotąd zbyt słodki dla mnie baton w połączeniu ze słonawym, naturalnym smakiem orzechów jest dobry, a nawet pyszny!
Masło sprawiło cud!
Powstrzymało natarczywą czekoladę przed natychmiastowym zasłodzeniem i pozwoliło się cieszyć pysznym smakiem, nie za słodkim, ale i nie za mało słodkim. Co prawda nadal trochę czułam ten chemiczny smak KitKata, co trochę mi przeszkadzało. Po za tym baton to naprawdę smaczna rzecz :)
Czy kupię ponownie?
Tak.

2 komentarze:

  1. Dla mnie absolutne 10/10! Uwielbiam go :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli coś w sobie zawiera orzechy to już to lubię :)

    OdpowiedzUsuń