piątek, 1 stycznia 2016

45.

Czekolada Milka Choco Jelly.
10/10





Zaskoczenie zupełne! Spodziewałam się zwykłej czekolady nadzianej gumą do żucia i tyle, a tu niespodzianka. Po włożeniu kawałka Milki poczułam, nie tylko, jak pysznie smakuje, ale też to , jak zaczyna musować i strzelać. Coś genialnego! To tak bardzo kojarzy mi się z dzieciństwem :)
Po za tym czekolada jest mleczna i delikatna, świetna dla tych, którzy nie lubią się zasładzać. Pomimo tego, że jest tam tyle smaków, nie czuje się cukru między zębami ;)
Czy kupię jeszcze raz?
Naturalnie.

7 komentarzy:

  1. Ja nie lubię żelek w czekoladzie, więc takich nie kupuję, no i podejrzewam, że dla mnie mimo wszystko byłaby za słodka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie była pyszna, ale każdy ma swoje smaki i zupełnie to rozumiem :)

      Usuń
  2. A ja jej jeszcze nie próbowałam, może nawet się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie zaskakujące i ja bym się na taką czekoladę porwała :}

    OdpowiedzUsuń