poniedziałek, 1 lutego 2016

70.

Ciasteczka Milka XL Cookies Nuts with big Milka chocolate chunks
 
8/10
 


 
To jest to :D Kruche, delikatne ciasteczka od Milki. Gdzieniegdzie ( w sumie dość często!) napotyka się kawałki czekolady. Idealne do powolnego chrupania. Osobiście uważam, że jeśli coś chrupie, to ma duże szanse na to, że to zjem!
Bardzo podoba mi się kontrast rozpływającej się w ustach, delikatnej czekolady, twardych orzeszków i kruchych ciastek. Świetne!
Czekolada nie dominuje. Nie zasładza. Wszystko jest tak, jakby było w idealnych proporcjach.
No może z jednym wyjątkiem...
Trochę poskąpili orzechów, które bardzo chętnie spotkałabym w ciasiach częściej. Po za tym, wypiek nie wygląda oszałamiająco (tak jak na opakowaniu), nadrabia za to smakiem :)
 
Czy kupię ponownie?
Tak.

6 komentarzy:

  1. Pamiętam, że kiedyś zapłaciłem za nie z niewiedzy 8 złoty, i byłem baardzo rozczarowany. Może teraz są lepsze?

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście bardzo smakują, ale jestem nałogowym chrupaczem, może mnie to zaślepiać :D

      Usuń
  2. Ciastka typu pieguski rzadko kiedy są niedobre. A tu mamy do czynienia z prostotą Milki, więc wygrywa się 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja je bardzo lubię i do tej pory nie dostrzegałam małej ilości orzechów. Następnym razem im się przyjrzę wnikliwiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie jadłam ich, w sumie kiedyś lubiłam Pieguski, a te są podobne:)

    OdpowiedzUsuń