środa, 3 lutego 2016

72.

Czekolada milka Oreo
 
6/10
 


 
Całkiem niezła.
Nie powiem, żeby mi nie smakowała, ale po Milce spodziewałam się o wiele więcej. Chociaż może smak czekolady był w sumie ok, a to ciasteczka nie do końca mi odpowiadały. Już za samymi nie przepadam. Są według mnie za suche i nijakie. Miałam nadzieją, że z Milką mogą stworzyć coś pysznego, ale się myliłam...
Podobało mi się jednak, jak ciasteczka chrupały między kawałkami czekolady. To było świetne, ale same ciasteczka w sumie były jak powietrze, bez smaku.
Czy kupię ponownie?
Może...

8 komentarzy:

  1. Uwielbiałam tą czekoladę, gdy nie byłam na diecie bezglutenowej... W ogóle uwielbiam produkty Milki a jeszcze w połączeniu z Oreo... <3
    Ale lepsza jest ta z pokruszonymi ciasteczkami :)
    Ostatnio podobały Ci się muffinki waniliowe z cieciorki, dziś ich kolejna odsłona, zapraszam na:
    www.kuchennepotyczkialergiczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, czyżby ta tabliczka się pogorszyła od kiedy ją jadłam? Z Milką nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brat mówi, że ta mała milka oreo jest dużo lepsza niż duża. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś w tym jest :) Trzeba spróbować w takim razie małej!

      Usuń
  4. Próbowałam ją i smakuje mi, ale nie jest to mistrzostwo świata! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ją! Jedna z najlepszych Milek.

    OdpowiedzUsuń