poniedziałek, 15 lutego 2016

77.

Czekolada Schogetten Tiramisu
 
8/10
 


 
 
To jest czekolada. Aksamitna, rozpływająca się w ustach. ma swoją naturalną goryczkę (jak to gorzkie czekolady) i jest pyszna. Mówię teraz o zewnętrznej warstwie, do której nie mam żadnych zastrzeżeń. inaczej jest w przypadku nadzienia. Biała część była naprawdę smaczna, mleczna i kremowa - nie ma się do czego przyczepić, ale ciemna mnie zawiodła. Spodziewałam się pysznej czekoladowej nuty, a ona okazała się... nijaka, właśnie dlatego jest 8, a nie 10.
Czy kupie ponownie?
Raczej tak.

5 komentarzy:

  1. uwielbiam te czekolady, niewazne jaki smak :D sa BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam kupuje wszystkie nowe smaki, jakie spotkam :D

      Usuń
  2. Dla mnie większość czekolad Schogetten jest raczej nijaka,ale może trafiłaś na lepszy egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smak tiramisu brzmi nieźle - no bo kto nie przepada za tym deserem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszyscy go ubóstwiają. Ja się w nim skrycie podkochuję :D

      Usuń