wtorek, 1 marca 2016

84.

Loffel Ei- Wielkanocne jajka czekoladowe z nadzieniem mlecznym od Milki
 
8/10
 
 



 
 
Idę sobie Biedrą, patrzę, a tu coś po niemiecku! Jajka! Od... Milki?
Wiele nie namyślając się, wrzucam je do koszyka i wesoło truchtam do domu na wielkanocne jajko.

 
Pewnie już wszyscy wiecie, że Milkę, to ja kocham i nie przepuszczę żadnej okazji, żeby spróbować od niej jakiś nowości.
 
Jajeczko było naprawdę dobre. Miało mnóstwo mlecznej czekolady (grube ścianki i aksamitne, mleczne nadzienie. Tylko, że spodziewałam się, że tak, jak na rysunku, będzie wręcz samo cisnęło się na łyżeczkę. A okazało się, żę to ja musiałam się nieźle nawciskać, żeby je wyjąć. Mimo to, było bardzo smaczne.
Miłym zaskoczeniem były 2 łyżeczki (jakaś sugestia od producenta? Jajka dla par? O.o), które bardzo ułatwiły jedzenie, bo mieściły się w środku jajka. Zgaduję, że gdybym chciała to zrobić normalną łyżeczką, rozwaliłabym, jajo i tyle by było...
 
Podsumowując:
Czy kupię ponownie?
Tak jest!

7 komentarzy:

  1. Zawsze byłam bardzo ciekawa tych jajek, wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż sama bym zjadła:) pychotka.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam je w tamtym roku:P Też muszę skosztować każdą nowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam je dziś w Biedrze, ale nie chciało mi się stać w kolejce z 1 rzeczą. Następnym razem chyba kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam tych jajeczek,muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam w Biedronce te jajka i się zastanawiałam cyz dla mojego łasucha P. ich nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń