poniedziałek, 21 marca 2016

98.

Ptasie Mleczko Strawberry Shake
 
10/10
 




 
Nigdy nie przepadałam za Ptasim Mleczkiem, ale jak tylko zobaczyłam je w takiej odsłonie- musiałam spróbować! Nie zawiodłam się. Pod skorupką z białej, bardzo delikatnej czekolady znalazłam coś, jakby truskawkową piankę- taką, jakie piecze się nad ogniskiem. Całość była puchata i delikatna. Bardzo subtelna, ale wyraźnie wyczuwało się truskawkowy posmak. Dodatkowym plusem była propozycja zamrożenia pianek. Wychodzi świetnie! Ptasie Mleczko idealnie sprawdza się też w takiej zimnej formie. Staje się wtedy bardziej kruche- po prostu idealne. Pod opakowaniem znalazłam też przepis na shake'a z tym limitowanym smakołykiem- muszę koniecznie wypróbować :D
Czy kupię ponownie?
Na pewno!
 

2 komentarze:

  1. Koniecznie muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam w niedzielę i będę testować po świętach;)

    OdpowiedzUsuń