wtorek, 29 marca 2016

103.

Czekoladowo-waniliowe cappuccino od Milki i Jacobs
 
10/10
 

 
Ostatnimi czasy pokochałam cappuccino. Nie ukrywam, że zaczęłam je pić nawet częściej niż herbatę. Jakiś czas temu nawet bym nie pomyślała o zakupie czegoś takiego. Myślałam, że kawa i tym podobne to okropieństwo! Ale okazało się, że cappuccino to strzał w 10!
A to to w ogóle strzał w 20!
Naprawdę pyszne, kremowe. Czekoladowa nutka jest bardzo delikatna, bardziej wyczuwa się wanilię. W całości czuć pyszny aromat kawy i właśnie dlatego jest to jedna z najlepszych rzeczy jakie piłam.
Od dziś cappuccino orzechowe będzie musiało podzielić się miejscem w szafce z tym nowym- od Milki!
 
Czy kupię ponownie?
Tak, tak, tak, tak !

2 komentarze:

  1. Piszę się na wszystko w czym maczała łapy Milka ! :D To musi być cudna kawa - dosłownie się rozmarzyłam :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy w życiu nie próbowałam takiego Cappuccino. :) Chociaż takie w kawiarni bardzo lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń