poniedziałek, 4 kwietnia 2016

111.

Danusi - Czekoladka deserowa z nadzieniem czekoladowo-orzechowym od Wedla
 
9/10
 



 
Myślę, że każdy z nas domyśla się, że kiedyś czekolada Wedel była lepsza niż teraz (przynajmniej według mnie), dlatego ten batonik baaaardzo mi odpowiada. Pyszna deserowa czekoladka nadziana kremem czekoladowo-orzechowym. Mimo rodzaju polewy, całość nie jest za słodka, ale świetnie zrównoważona. Przeszkadzał  mi jednak zdecydowanie zbyt bardzo wyczuwalny aromat alkoholu. Nie mam tylko pojęcia, skąd się wziął. Ale tak w sumie składu nie czytałam, więc może i było w nim trochę jakiegoś likieru albo czegoś podobnego.
 
Czy kupię ponownie?
Tak.
 

2 komentarze:

  1. Zawsze widziałam te batoniki, ale jakoś nigdy go nie kupiłam, po Twojej recenzji to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń