sobota, 9 kwietnia 2016

118.

Czekolada Apple Cake - Wawel
 
10/10
 





 
Nic dodać, nic ująć. Czekolada nie jest za słodka, ale już po kilku kostkach, czuje się, że to wystarczy. Jestem naprawdę zadowolona (co zresztą widać po ocenie).
Naprawdę myślę, że to jeden z bardziej udanych wyrobów firmy Wawel. Za specjalnie za nią nie przepadam, ale jak zobaczyłam zdjęcie szarlotki (którą znów uwielbiam) na opakowaniu, nie mogłam się oprzeć i ją kupiłam. Czekolada sama w sobie jest twarda. Zbita. Ale to dobrze, bo idealnie współgra z kremowym, waniliowym nadzieniem i płynnym dżemem (?) z jabłek.
Podsumowując:
Czy kupię ponownie?
Na pewno!

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie jadłam definitywnie do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam,że jest taki rodzaj czekolady :)

    OdpowiedzUsuń