poniedziałek, 11 kwietnia 2016

120.

Czekolady Schogetten Yoghurt & Strawberry i Yoghurt & Lemon
 
Yoghurt & Strawberry: 3/10
Yoghurt & Lemon: 7/10
 





Pierwsze co powiem, to to, żę ja stanowczo protestuje przeciwko tak małej ilości nadzienia (owocowego) w czekoladach! No serio, na rysunku wyraźnie widać, że 1/2 powinien stanowić dżem, czy coś, a tam tyle, co kot napłakał. Z tego właśnie (głównie) powodu noty do dzisiejszych słodkości są takie niskie. Bo w zasadzie, ta czekolada z nadzieniem jogurt-cytryna była naprawdę dobra. Nie za słodka, może nawet trochę orzeźwiała swoim kwaskowatym aromatem. Pasowała mi, ale to, ile tej "cytryny" w niej było, to chyba jakiś żart.
Co do truskawkowej mam już trochę więcej zastrzeżeń. Ta mi nie podeszła. Nie dość, że nadzienia była dawka minimalna, to jeszcze dawało chemią na kilometr. Nigdy więcej!
Podsumowując:
Czy kupię ponownie?
Cytrynową- może, truskawkową- nigdy.


1 komentarz:

  1. Nie kupowałam ich, wydały mi się zbyt przeciętne i widzę, że się nie pomyliłam :)

    OdpowiedzUsuń