środa, 13 kwietnia 2016

125.

Makaron podwójnie serowy z żurawiną
 



Składniki na 2 porcje:
  • 250g makaronu penne u mnie pełnoziarnisty)
  • 100g startej goudy
  • szklanka mleka
  • czubata łyżka skrobi
  • 100g sera brie
  • sól ziołowa, pieprz ziołowy, curry, kurkuma, słodka papryka, czosnek w proszku
Przepis: 
     Makaron ugotuj w osolonej wodzie. Przepłucz go i wrzuć z powrotem do garnka, tyle, że już bez wody. Dodaj mleko i zagotuj całość. Wsyp ser i przyprawy. Zamieszaj. Gotuj 10 min do rozpuszczenia sera. Skrobię rozmieszaj z 1/3 szklanką wody i dodaj do garnka. Mieszaj, gotując do uzyskania gęstej masy. Przełóż całość na patelnię. Pokrusz na wierzch brie i zapiecz przez 10 min w 200*C. Podaj z żurawiną.

3 komentarze:

  1. Makaronu z żurawiną, tak na słono, jeszcze nie próbowałam, więc jestem tym pomysłem mocno zaintrygowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. podwójny ser to coś dla mnie 3:D

    OdpowiedzUsuń