sobota, 14 maja 2016

167.

Nutsi z czekoladą i słonecznikiem
 




Składniki na blachę 40 cm X 36 cm:
  •  250 g miękkiego masła
  • 300 g białego cukru
  • 4 jaja
  • 2 łyżeczki aromatu waniliowego
  • 500 g mąki pszennej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 300g masy krówkowej o smaku orzechowym
  • 200 g ziarenek słonecznika
  • 100g białej czekolady
  • 100g gorzkiej czekolady
Przepis:
     Masło utrzyj z cukrem. dodaj aromat i pojedynczo jaja, wciąż ucierając. Połącz wszystko z przesianą mąką, proszkiem i zmiksuj całość na gładką masę. Połącz ją z masą krówkową i wymieszaj łyżką do dokładnego wymieszania. Słonecznik podpraż na suchej patelni. Czekolady posiekaj. Dodaj ziarna i czekolady do masy, a następnie wymieszaj całość szpachelką. Przełóż masę do blachy wyłożonej papierem do pieczenia piecz 40 min w 180*C. Ostudź ciasto, po czym wstaw je na noc do lodówki. Rano będzie gotowe do pałaszowania, wystarczy pokroić je na kwadraciki i posypać cukrem pudrem :D


***
Co powiecie na orzechowe brownie- Nutsi? :D
 
Jak dla mnie najlepsze ciasto, jakie kiedykolwiek jadłam!
Zniknęło szybciej, niż się pojawiło.

3 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia dlaczego, ale zdjęcia tego ciasta zapachniały mi cynamonem. Nie wiem dlaczego, takie jakieś wizualne skojarzenie :) Super, że kryje w sobie masło orzechowe - moja miłość!

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku, dałabym się pokroić za kawałek:)

    OdpowiedzUsuń