wtorek, 7 czerwca 2016

184.

Nutella Go!
 
8/10
 





Mijając kolejne pułki marketu natrafiłam na taki mały pojemniczek. Długo nie myśląc, wrzuciłam go do koszyka, zabrałam do domu i zjadłam :D
Nutellę chyba każdy zna. Niektórzy twierdzą, że ta znajomość jest wręcz związkiem i to na bardzo wysokim poziomie. Ja na razie nie jestem jedną z wielbicielek Nutelli, ale po każdym kolejnym z nią spotkaniem zastanawiam się, czym nowym mnie jeszcze zaskoczy.
Tym razem spotklałam ją w towarzystwie kruchych paluszków. Samej Nutelli opisywać nie będę- przecież każdy wie, jak smakuje. Nie wszyscy jednak próbowali jej w towarzystwie chrupków. Musicie wiedzieć, że jest to połączenie naprawdę udane. Kruche patyczki i kremowo-czekoladowa masa o orzechowym posmaku! Idealnie...
Ale czemu w takim razie 8, a nie 10?
Nutella wypełniała połowę dostępnego dla niej miejsca... Ach... Pozostawię to bez komentarza...
Czy kupię ponownie?
Tak.


2 komentarze:

  1. Dla mnie to była straszna nuda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam tego nigdy, ale nie kupię, bo cenę to im chyba z kosmosu spadła :)

    OdpowiedzUsuń