sobota, 11 czerwca 2016

194.

KitKat CHUNKY White
 
10/10
 




-Iza chcesz batona?
-A jakie są?
Bounty, Mars, Lion... Ooo! Biały KitKat!
-Bierej!
 
***
 
No i warto było!
Baton był świetnym pomysłem na przekąskę. Biała czekolada była aksamitna i ani trochę nie czułam od niej chemii. Po za tym w środku był pyszny, kruchy wafelek przekładany warstwami czekolady.
Całość miała mocno charakterystyczny (tak pozytywnie) smak.
Nie wiem co mam jeszcze dodać. Trudno coś sklekocić, jak coś jest tak dobre XD
Czy kupię ponowie?
Tak!

3 komentarze:

  1. Tego batona lubię dużo bardziej niż wersję klasyczną. I nie pamiętam kiedy ostatni raz go jadłam - z tych białych wolę kinder bueno white i twixa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie za słodki, ale bardzo smaczny, to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam tylko klasycznego i z masłem orzechowym. No i jakieś Brytyjskie KitKat'y - w gorzkiej czekoladzie, pomarańczowego czy ciasteczkowego. Masło orzechowe - najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń