wtorek, 5 lipca 2016

222.

Waniliowy pudding ryżowy z wiśniami, kokosem i czekoladą biało-mleczną+ lemoniada
 




Przepis:
4 łyżki białego ryżu (u mnie jaśminowy) ugotuj, dodaj do niego szklankę mleka, łyżkę miodu, aromat waniliowy. Zagotuj całość. 2 łyżki budyniu waniliowego rozmieszaj w 1/4 szklance mleka. Dodaj go do gotującego się ryżu z mlekiem i energicznie mieszaj całość do uzyskania gęstego puddingu. W słoiczku po maśle orzechowym przekładaj na przemian pudding i wiśnie, a na wierzchu ułóż jeszcze kilka owoców, czekoladę i suszony kokos.
 

3 komentarze:

  1. W słoiku po maśle orzechowym wszystko smakuje najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego dobra istoto stawałaś na rękach w salonie? XDDD
    Błagam, tel mi jor story XDD

    Pozdrawiam
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stori jest bardzo interesujące XD Otóż, gdy byłam mała zawsze chciałam się tego nauczyć, ale, że byłam dość pulchniutka to niekoniecznie mi to wychodziło. No i zawsze marzył mi się pokój pełen gąbek, żeby sobie twarzy nie rozwalić przy upadku- jednak możliwości znalezienia takiego pomieszczenia nie miałam, to mówię "a dobra, w salonie jest miękki dywan- ujdzie!" . W dodatku teraz jestem starsza i już nie taka pucia pucia XDXD Także spróbowałam i yeb! Nogą w donicę ;-; THE END

      Usuń