piątek, 8 lipca 2016

224.

Grzanki z masłem orzechowym, grillowanymi brzoskwiniami i orzechami włoskimi+ zielona herbata
 


 
***
 
Apel społeczny:
Kochani błagam- odłóżcie te telefony ;-;!!!
Mam wrażenie, że każdego dnia ludzie tracą część siebie, zostawiają ją w tych metalowych pudełeczkach i żyją od jednego postu na fb do drugiego. Gdzieś jest umiar, bo do pewnego momentu to jest w porządku, ale w momencie, kiedy telefon staje się ważniejszy niż wyjście ze znajomymi, spotkanie z rodzina czy cokolwiek innego- jest źle i to bardzo ;-;
Dlatego żyjmy, nie w Internecie, ale w życiu :D
 



3 komentarze:

  1. Jedzonko pyszne - dawno takich grzanek nie jadłam :)
    A co do telefonu to się zgadzam i niestety mi też ciężko byłoby żyć bez swojego :/ A jak jestem u rodziców to często widzę taką scenkę - siedzimy razem przed telewizorem i tata szuka czegoś w smartfonie, mama robi krzyżówki ze swoim (jak czegoś nie wie to sprawdza :P), siostra jest wpatrzona w telefon (lub jeszcze częściej w tablet) jak w obraz, a ja siedzę z laptopem i piszę notkę na bloga :D I pomyśleć, że kiedyś nikt telefonu nie miał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak to pysznie wygląda ! Uwielbiam grillowane brzoskwinie, na takim toście super smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! uwielbiam masło orzechowe, a to połączenie z brzoskwiniami musi być powalająco pyszne! Zrobię na pewno:)

    OdpowiedzUsuń