poniedziałek, 8 sierpnia 2016

244.

Gofrowana curry* pierś z kurczaka z sałatką z pomidorem, orzechami brazylijskimi i paprykowymi* ziemniaczkami





*pierś z kurczaka obtoczyłam w odrobinie oliwy, curry, soli czosnkowej, pieprzu i ostrej papryce. Włożyłam do gofrownicy i piekłam ok.5 minut.
*ugotowane ziemniaczki polałam odrobina oleju z orzechów włoskich i obtoczyłam w słodkiej i ostrej papryce. Doprawiłam sola i pieprzem.

***

Za młodu strasznie fascynowała mnie ta bajka "Pora na przygodę", potem jakoś popadła w zapomnienie. Tylko,że niedawno znów się na nią natknęłam, a raczej na piosenki z niej- a jeszcze dokładniej- na przeróbki :)
Kto ciekawy niech posłucha (kilka lepszych moim zdaniem).












3 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie gofrownicy! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bym nie wpadła na to aby zgofrować kurczaka :) Mega pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i oryginalnie to wygląda! Super pomysł na przykład na imprezę albo obiad dla znajomych! :D

    OdpowiedzUsuń