poniedziałek, 15 maja 2017

406.

 Sałatka z kurczakiem curry, gruszką, orzechami włoskimi i sosem malinowym+ czarna herbata z cytryną
 



Przepis:
Na talerzu ułożyłam dwie garści umytego mixu sałat (tak, z Biedronki, tak, tak...), dodałam cząstki pomidora (1/2 średniej sztuki) i kawałki gruszki (1 mniejsza sztuka), łyżeczką nałożyłam kilka małych porcji serka kanapkowego (typu Almette), następnie dodałam kawałki piersi kurczaka (nieduży kawałek, pokrojony w kosteczkę i smażony na odrobinie oliwy z curry, tymiankiem, sosem sojowym i pieprzem ziołowym). Podprażone orzechy włoskie (garstka) posiekałam i posypałam nimi sałatkę. Całość polałam sosem z konfitury z malin (łyżeczka) i soku z cytryny (łyżka).

***
 
 


3 komentarze:

  1. Fajny pomysł na sos, muszę spróbować, tym bardziej, że ostatnio maliny lubię dodawać do prawie wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy takie proste i szybkie miksy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix! Fajne połączenie z tym malinowym akcentem ;)

    OdpowiedzUsuń