czwartek, 8 czerwca 2017

409.

 Razowe spaghetti w sosie śmietankowo- ziołowym z serem pleśniowym, włoskimi i szczypiorkiem





Przepis:
3 duże łyżki serka śmietankowego (typu Almette) zmieszałam z 2 łyżkami mleka, posiekanymi ziołami (melisa, bazylia, kolendra), sokiem z cytryny (łyżeczka), solą i pieprzem ziołowym. Połączyłam powstały sos z ugotowanym makaronem razowym spaghetti, posypałam prażonymi orzechami włoskimi. Na wierzch pokruszyłam ser pleśniowy, a całość oprószyłam posiekanym szczypiorkiem.


***
Ciemno i zimno.
***


3 komentarze:

  1. Jak z serem pleśniowym to trafiłaś w nasze smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny! Razowy makaron,orzechy,ser,ziółka ... mam smaka na taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmietankowy sos do makaronu to jeden z moich dyżurnych sosów - śmietanka w lodówce zawsze musi być :-)

    OdpowiedzUsuń